Vrijednost projekta: 15154,20 €
Finansirali: Ministartstvo ekonomije 65% i Udruženje drvoprrađivača Berane 35%
Kratak opis projekta:
Opšti cilj projekta “Naše šume su naše“ je „Dat doprinos očuvanju životne sredine kroz edukaciju stanovništva, i podizanje nivoa svijesti građana o pravilnom korišćenju i zaštiti šuma i šumskih resursa“. Realizacija pomenutog projekta rezultira direktnom rešavanju problema pravilnog korišćenja šumskih resursa i podizanju nivoa svijesti ciljnim grupama u Beranama.
1.Specifični cilj projekta je uspostavljanje održivog modela korišćenja šumskih resursa, primjene zakona CG i obrazovanja, kroz edukaciju ciljnih grupa projekta iz pravilnog iskorišćavanja drvnog otpada, zaštite šuma i procesa javnih nabavki u periodu od šest (6) mjeseci.
2.Specifični cilj 2 je obezbjeđivanje uslova za promjenu navika lokalnog stanovnistva u ciljnoj opštini, kroz podizanje svijesti o zaštiti šuma u periodu od šest (6) mjeseci.
Da bi se postigao specifični cilj 1, aktivnosti koje ćemo realizivati tokom implementacije projekta su:
1. Radionica na temu: “Iskorišćavanje i odlaganje šumskog i drvnog otpada”
2. Edukacija đaka osnovnih škola na temu zaštite šuma
3. Edukacija preduzetnika i drvoprerađivača iz oplasti “Javna nabavka”
4. Aktivnosti na dobijanju licence za stručno obrazovanje – polje drvoprerada
Specifični cilj 2 je u skladu sa nacionalnim i lokalnim zakonima I strategijama. Projekat „Naše šume su naše“ je zasnovan na realnim potrebama države Crne Gore. Javno informisanje u vezi sa zaštitom, očuvanjem i unapređenjem životne sredine je od izuzetnog značaja. Projekat “Naše šume su naše“ obuhvata promotivnu kampanju i realizaciju dvije radio emisije na lokalnom radiju. Projektom je planirana distribucija 1500 flajera, 3000 informativnih letaka, 100 propagandnih majica.
Kampanja koju ćemo sprovesti je efikasno sredstvo za kontakt sa velikim brojem ljudi. Projektni tim u konsultacijama sa stručnim licima i slijedeći dobre prakse iz zemalja EU, će koristiti sledeće metode u cilju postizanja ovog cilja: Flajeri, Informativni leci, promotivne majice, radio emisije.